Kategorie
Aktualności zArchiwizowane 2021

Podsumowanie weekendu: 13~15.08.2021

Nasi kierowcy w pucharach Porsche nie zawiedli w ten weekend:

  • Franz Dziwok już przyzwyczaił nas do świetnych rezultatów w Porsche Sprint Challenge CE, ale tym razem oprócz dwóch zwycięstw w swojej klasyfikacji Pro-Am w wyścigach sprinterskich, zwyciężył również w klasyfikacji generalnej samochodów GT4 w długodystansowym wyścigu „100 Miles of Hungary” jadąc wraz z Florianem Janits.
  • Dobrze spisała się również nasza druga ekipa w tej serii Maciej Walenda zdobył P2 w pierwszym wyścigu sprinterskim w Pro-Am, natomiast Tomasz Lach w drugim wyścigu zwyciężył w klasyfikacji Am.
  • Natomiast w serii Porsche Sports Cup podwójne zwycięstwo w klasie 5c odniósł Robert Lukas w wyścigach Sprint Challenge, a w Sprint GT na podium z P2 w klasie 2f zameldował się w drugim wyścigu Mariusz Górecki.
  • Nasza reprezentacja w Suzuki Swift Cup, także spisała się świetnie, notując solidne wyniki do tego na podium w swoich klasyfikacjach stawał zarówno Maciej Banaś jak i Aleks Sówka (klas. FIA), w tym Maciej Banaś zaliczył podium (P2) w generalce drugiego wyścigu.
  • Ogromnego pecha w ten weekend miał nasz zawodnik w brytyjskiej F3 (GB3 Chamiopnship) – Roman Biliński. Wszystko zaczęło się od nieudanych kwalifikacji w trakcie których został zablokowany na szybkim kółku. Następnie w drugim wyścigu został uderzony w walce o pozycję w pierwszej piątce, co skutkowało nieukończeniem wyścigu. A na dodatek jadąc na prowadzeniu trzeciego wyścigu wjechał w niego rywal, przez co również nie ukończył wyścigu (inicjator tego wypadku Branden Oxley został zdyskwalifikowany, ale to marne pocieszenie).

Wszystkie wyniki w zwięzłej formie:

Brytyjska F3:

  • Ilość samochodów: 19
  • Roman Biliński #4:
    • Test 1: P1
    • Test 2: P3
    • Test 3: P2
    • Kwalifikacje: P14
    • Wyścig 1: P8
    • Wyścig 2: DNF
    • Wyścig 3: DNF

Porsche Sprint Challenge CE:

  • Łączna ilość samochodów: 11, w tym GT3-Cup: 3 , GT4: 8 ( Pro: 1, ProAm: 5, Am: 2)
  • Franz Dziwok #66 GT4:
    • Kwalifikacje 1: P2 oraz P1 w Pro-Am
    • Kwalifikacje 2: P4 oraz P1 w Pro-Am
    • Wyścig 1: P2 oraz P1 w Pro-Am
    • Wyścig 2: P3 oraz P1 w Pro-Am
    • Wyścig Endurance: P1 oraz P1 w Pro-Am (z Florianem Janits)
  • Maciej Walenda i Tomasz Lach #64 GT4:
    • Kwalifikacje 1: P3 oraz P2 w Pro-Am (Walenda)
    • Kwalifikacje 2: P3 oraz P1 w Am (Lach)
    • Wyścig 1: P3 oraz P2 w Pro-Am (Walenda)
    • Wyścig 2: P4 oraz P1 w Am (Lach)
    • Wyścig Endurance: P9 oraz P2 w Am

Swift Cup Europe:

  • Łączna ilość samochodów: 23, w tym klas. 1.4T: 17, 1.6: 6
  • Kamil Serafin #510:
    • Trening: P1
    • Kwalifikacje: P8
    • Wyścig 1: P5
    • Wyścig 2: P10
  • Banaś Maciej #587:
    • Trening: P12
    • Kwalifikacje: P15
    • Wyścig 1: P7
    • Wyścig 2: P2
  • Aleks Sówka #586:
    • Trening: P5
    • Kwalifikacje: P7
    • Wyścig 1: P4
    • Wyścig 2: P4

Porsche Sports Cup

  • Porsche Sprint Challenge:
  • Ilość samochodów: 31 w tym 21 w klas. 5c
    • Robert Lukas #20:
      • Trening: P4 oraz P2 w 5c
      • Kwalifikacje: P4 oraz P2 w 5c
      • Wyścig 1: P2 oraz P1 w 5c
      • Wyścig 2: P3 oraz P1 w 5c
  • Porsche Sprint GT:
  • Ilość samochodów: 25 w tym 11 w klas. 2f
    • Mariusz Górecki #69:
      • Trening: P2 oraz P2 w 2f
      • Kwalifikacje: P6 oraz P5 w 2f
      • Wyścig 1: P6 oraz P5 w 2f
      • Wyścig 2: P3 oraz P2 w 2f
    • Wojciech Karwan #87:
      • Trening: P11 oraz P9 w 2f
      • Kwalifikacje: P15 oraz P11 w 2f
      • Wyścig 1: P15 oraz P11 w 2f
      • Wyścig 2: P17 oraz P8 w 2f

IDM:

  • Ilość motocykli Superbike 1000: 27
  • Kamil Krzemień #7
    • Kwalifikacje 1: P20
    • Kwalifikacje 2: P19
    • Wyścig 1: P14
    • Wyścig 1: P11
  • Bartłomiej Lewandowski #90
    • Kwalifikacje 1: P26
    • Kwalifikacje 2: P27
    • Wyścig 1: P20
    • Wyścig 1: DNF

NTC – Northern Talent Cup:

  • Ilość motocykli NTC: 24
  • Mateusz Molik #7
    • Kwalifikacje 1: P10
    • Kwalifikacje 2: P17
    • Wyścig 1: P12
    • Wyścig 1: DNF

Na racedriver.pl nie ma reklam – strona jest tworzona hobbystycznie dla entuzjastów wyścigów. Możesz jednak łatwo wesprzeć jej utrzymanie i rozwój poprzez: Tipo.