- Bardzo dobry weekend dla polskiego duetu Pro-Am w Lamborghini Super Trofeo – Karol Basz i Andrzej Lewandowski: zwyciężyli w pierwszym wyścigu i zajęli 2 miejsce w drugim, z tym, że drugiego zwycięstwa pozbawiła ich kontrowersyjna decyzja sędziów, którzy dopiero po wyścigu doliczyli im 1 sekundę kary. Do tego Karl Basz popisał się świetnym czasem w kwalifikacjach zdobywając Pole Position i pokonując wszystkich rywali, również tych z klasyfikacji Pro.
- Świetny weekend zaliczył Franz Dziwok w Porsche Sprint Challenge Central Europe. Polak zwyciężył w swojej klasie GT4 Pro-Am w pierwszym wyścigu i był drugi zarówno w drugim wyścigu sprinterskim jak i w długodystansowym „100 Miles of Austria” w którym jechał wraz z Harim Proczyk.
- Ekipa JP-Motorsport w składzie Karol Basz, Patryk Krupiński, Christian Klien, ukończyła wymagający 6-godzinny wyścig „1000KM Paul Ricard”. Niestety nie obyło się bez przygód, najpierw gdy za kierownicą był Patryk Krupiński jego rywal uderzył w tył McLarena nr 111 polskiej ekipy, przez co uszkodził im samochód i spowodował kapcia i przymusowy pitsop na naprawy. Do tego po zmroku gdy za kierownicą był Karol Basz na tor wbiegł zając, który pechowo wpadł w przedni zderzak i spowodował kolejne uszkodzenia i straty czasowe. Udało się jednak dojechać na 29 miejscu, a trzeba wziąć pod uwagę, że był to pierwszy tak długi wyścig tej ekipy i pierwszy występ McLarenem GT3 w serii GT World Challenge Europe.
Wszystkie wyniki w zwięzłej formie:
GT World Challenge Europe:
- Łączna ilość samochodów: 47 w tym klas. Pro: 19, Pro-Am: 14, Silver: 15
- Karol Basz, Patryk Krupiński i Christian Klien #111:
- Bronze Test: P5 na 18 kierowców Bronze
- Trening 2: P8
- Pre-Kwalifikacje: P23
- Kwalifikacje: Krupiński – P37, Basz – P14, Klien – P16
- Kwalifikacje łącznie: P23
- Wyścig: P29
Lamborghini Super Trofeo:
- Łączna ilość samochodów: 28 w tym klas. Pro: 8, Pro-Am: 6, Am: 10, LC: 4.
- Karol Basz i Andrzej Lewandowski #16:
- Trening 1: P2 oraz P1 w Pro-Am
- Trening 2: P1 oraz P1 w Pro-Am
- Kwalifikacje 1: P1 oraz P1 w Pro-Am
- Kwalifikacje 2: P14 oraz P5 w Pro-Am
- Wyścig 1: P4 oraz P1 w Pro-Am
- Wyścig 2: P9 oraz P2 w Pro-Am (w wyścigu było P7 i P1 ale po zakończeniu doliczono sekundę kary)
Porsche Sprint Challenge CE:
- Łączna ilość samochodów: 20, w tym GT3-Cup: 9 , GT4: 11
- Franz Dziwok i Hari Proczyk #66 GT4:
- Kwalifikacje 1: P7 oraz P5 w Pro-Am
- Kwalifikacje 2: P6 oraz P4 w Pro-Am
- Wyścig 1: P2 oraz P1 w Pro-Am
- Wyścig 2: P3 oraz P2 w Pro-Am
- Wyścig Endurance: P3 oraz P2 w Pro-Am
- Maciej Walenda i Tomasz Lach #64 GT4:
- Kwalifikacje 1: P2 oraz P1 w Pro-Am
- Kwalifikacje 2: P3 oraz P2 w Pro-Am
- Wyścig 1: P4 oraz P3 w Pro-Am
- Wyścig 2: P5 oraz P4 w Pro-Am
- Wyścig Endurance: P7 oraz P5 w Pro-Am
GT4 European Series:
- Łączna ilość samochodów: 41 w tym klas. Pro-Am: 15, Am: 10, Silver: 16.
- Piotr i Antoni Chodzeń #33:
- Trening 1: P27 oraz P4 w Am
- Trening 2: P35 oraz P6 w Am
- Kwalifikacje 1: P39 oraz P10 w Am
- Kwalifikacje 2: P30 oraz P4 w Am
- Wyścig 1: P28 oraz P5 w Am
- Wyścig 2: DNF
Ferrari Challenge Europe:
- Ilość samochodów: 20 w tym klasyfikacja Pro: 6, Pro-Am: 14.
- Roman Ziemian #73:
- Trening: P11 oraz P5 w Pro-Am
- Kwalifikacje 1: P14 oraz P8 w Pro-Am
- Wyścig 1: P11 oraz P5 w Pro-Am
- Kwalifikacje 2: P 12 oraz P6 w Pro-Am
- Wyścig 2: P11 oraz P7 w Pro-Am
World SBK:
- Ilość motocykli SSP: 27
- Paweł Szopek #19
- Trening 1: P22
- Trening 2: P26
- Kwalifikacje Superpole: P26
- Wyścig 1: P23
- Wyścig 1: P23

Jeśli podoba Ci się ta strona i chcesz wesprzeć jej utrzymanie i rozwój możesz to łatwo zrobić poprzez: Tipo